Tuesday 22 March 2011

something that you call fear...

ok.. firstly, sumpah aku madah aku nang nebes tahap dewa.. as tomorrow adalah hari for SPM result kuar.. aku tauk lah yang aku tok xlah sepandai ney but for sure aku pun inginkan result yang bagus juak nak... aku just takut andai kata lah mun result aku nang xbagus.. apa nak jadi ngan aku lak.. time tok,, apa yang dapat aku plh is pray.. doa jak lah.. ya jak satu2 nya cara yang blh aku plh nek tok... harap lah at least result aku esok masih blh melayakkan aku untuk masuk u.. impian aku nak jadi wartawan sbnrnya.. bkn nak sombong or takbur or bongkak lah,, but aku rasa aku ada bakat dalam hal2 tok bah... kat school, aku pembahas, mc and aku rasa aku dah biasa bhadapan ngan khalayak...skali lagik bkn nak  sombong, tapi aku rasa ya jak yang aku pandey plh... tapi ya lah tek,, mun nak msk u ambik pengajian media tok, ada mahal kit.. as hanya kolej swasta jak yang mnwarkan benda tok-aku rasa lah... hurrrrmmmmm..... (sigh)  hopefully lah, result esok xlah seteruk ney..
...amin...
Thanks for reading :) Next entry maybe? ^^

No comments:

Post a Comment

Feel free to give your thoughts